Bliv en mester i konflikthåndtering
Har du en gang imellem svært ved at forklare dine ansatte, hvordan du gerne vil have arbejdet gjort?
Har du svært ved at få dine ansatte til at se din vision?
Går tingene lidt for ofte i hårdknude ude på pladsen eller hjemme i firmaet?
Så har underviser Cassian "Riff" Karlsen løsningerne til dig!
Hvad skal du gøre?
Du skal afsætte én dag til kurset, som typisk varer fra 8.30 -15.00.
Du skal møde topmotiveret op og med mod på at lære nyt.
Du må meget gerne have eksempler med fra hverdagen i din virksomhed.
Underviser: Cassian "Riff" Karlsen, coach og tidligere malerkonduktør
Hvorfor skal du tage et kursus i konflikthåndtering?
Du lærer at kende signalerne på en konflikt, så du kan tage den i opløbet.
Du får redskaber til konfliktløsning, god kommunikation og konstruktiv feedback til dine ansatte. Lær at bygge op i stedet for at bryde ned.
Du bliver dygtigere til at optimere kvaliteten af samspillet imellem både dig og dine ansatte og imellem kolleger, medarbejdere og kunder. Resultatet er, at du helt bredt styrker og løfter samarbejdet og skaber succes og værdi internt i virksomheden - og udadtil i forholdet til kunder.
Med bedre værktøjer til konflikthåndtering vil du ikke alene forbedre det psykiske arbejdsmiljø i din virksomhed - men også resultatet på bundlinjen.
Hvad får du ud af kurset?
- Du undgår at ligge søvnløs om natten over uløste konflikter i din virksomhed!
- Du får redskaber til et fornyet og forbedret samarbejde!
- Du lærer at forebygge og tackle hverdagens små og store kontroverser smart og målrettet!
- Du lærer at give konstruktiv feedback!
- Du får redskaber til at kommunikere bedre!