Sæt knald på den bedre service og skru op for servicesalget i din virksomhed
Underviser Riff Kongebak Strandlykke:
Lær på én kursusdag om den supergode service, der fører til glade kunder og mersalg i netop din virksomhed.
Hvad skal du gøre?
Du skal afsætte én dag til kurset, som typisk varer fra 8.00 -15.00.
Du skal møde topmotiveret op og med mod på at lære nyt.
Du må meget gerne have eksempler med fra hverdagen i din virksomhed.
(WORKSHOPPEN KAN LAVES SOM ET FIRMAARANGEMENT FOR ALLE MEDARBEJDERE I MALERFIRMAET)
Hvorfor skal du lære mere om bedre service og servicesalg?
Som selvstændig bliver man aldrig træt af at skrue, justere og optimere på alle leder og kanter for at optimere resultatet på bundlinjen.
Er du træt af, at kunderne ringer med småfejl, efter ordren er afsluttet?
Er du træt af, at dine svende lidt for ofte misser de gode chancer for at lave et mersalg med øget indtjening til følge?
Så kan kurset her hjælpe dig!
Du får nemlig et lynkursus i at yde en fabelagtig service over for kunderne, så de køber mere, vender tilbage med nye ordrer - og anbefaler din virksomhed til alle, de kender!
What’s not to like?
Hvad får du ud af kurset?
Du lærer, hvordan du giver kunderne det bedste førstehåndsindtryk af dig selv, din virksomhed og dine ansatte!
- Du lærer de bedste metoder til at håndtere kunder på et højt professionelt niveau!
- Du får redskaber til at yde den bedste service overfor kunderne!
- Du får redskaber til at udvikle dine og dine medarbejderes evner til at sælge – og mod på at lave mersalg ved hver enkelt ordre!
- Efter kurset vil du kunne løfte din virksomhed til et endnu højere niveau både i forhold til service og resultatet på bundlinjen!